Thursday, March 13, 2014

-39 جواد گفت : م اسفند, در : ق.ظ

بـیـسـت » » شلوارتو بکش بالا مرررد !!
سگینگ (یا به اصلاح خودمان تنبان افتاده ) نام نوعی فشن عجیب و غیر عادی و زشت است و به حالتی از پوشیدن شلوار و یا شلوارک میگویند که شلوار از حالت عادی خودش پایین تر بشته و محکم شود بطوریکه زیر شلواری بصورت زننده ای پیدا باشد. این عمل در بعضی کشور...
سگینگ (یا به اصلاح خودمان تنبان افتاده raine and horne sussex inlet ) نام نوعی فشن عجیب و غیر عادی و زشت است و به حالتی از پوشیدن شلوار و یا شلوارک raine and horne sussex inlet میگویند که شلوار از حالت عادی خودش پایین تر بشته و محکم شود بطوریکه زیر شلواری بصورت زننده ای پیدا باشد. این عمل در بعضی کشور های با اصطلاح لو رایدینگ raine and horne sussex inlet یا پایین رانی (راندن در پایین) اتلاق میگردد.
این نوع فشن عجیب و غیر عادی از زمانی مورد پسند عده ای قرار گرفت که لباس های زیر مارک دار و پر زرق و برق مد شد. در این صورت با پایین تر بستن کمربند شلوار باعث پیدا شدن مارک و یا رنگ های لباس زیر میگشت. اما این روند به مرور جای خود را به افراط و تفریط کشاند و مواردی دیده شده که حتی شلوار روی قوزک پا بسته میشود. تصاویری از انواع این فشن و مد غیر عادی را در اینجا مشاهده میکنید.
می raine and horne sussex inlet گن طرف جواد هست منظورشون همینا هستنا
این مسئله رو توی ایران هم زیاد دیدم. هر چند که اعتقاد دارم هر کسی هر جوری که دلش بخواد میتونه لباس بپوشه ولی بخدا تو هیچ کتاب تاریخی نوشته نشده لیلی عاشق شورت مجنون شده باشه. دوستان اگه دوست دارید مارک شورتتون رو به نمایش بزارید میتونید مارکش رو بکنید بچسبونین وسط سینتون یا شاید رو پیشونیتون. اگر هم دوست دارید کل شورت نمایش داده بشه میتونید روی شلوار بپوشیدش. raine and horne sussex inlet
((( هر چند که اعتقاد دارم هر کسی هر جوری که دلش بخواد میتونه لباس بپوشه ))) این تفکر لیبرال هاست . شما لیبرالی اگر بله وسیع تر نگاه کنیم نمیتونستی کامنت بنده رو ایراد بگیری چون من هم دوس داشتم این کامنت رو بذارم. اتفاقا هوا دار این تفکر تو دنیا خیلی زیاده . حالا وسیع تر نگاه کنیم منفی تو سایت معنی نداره بر معنای لیبرال ( من ذاتا از کلام تو متنفرم ولی با تمام وجود از حق نشر اون دفاع میکنم) . آقا پویا هم نمیتونه نظری رو سانسور کنه . چون … اصلا کسی هم نمیتونه به آقا پویا ایراد بگیره و سایت رو فیلتر کنه چون … اون موقع منم شاید یه همچین چیزی نمینوشتم . خوبه نه
-39 جواد گفت : م اسفند, در : ق.ظ
تحریک شمابادیدن این عکسا تحریک میشین باباخوشبحالتون پس اگه دختربودن که دیگه معلوم نبود…… شماکه به اینارحم نمیکنین دیگه….. الان شمادارین بادیدن این عکساحسابی لذت میبرین و تحریک میشین خیلی کارت درسته
نازی داداش گلم . یه بار دیگه ازت عذر خواهی میکنم . اما خداییش کامنت شما تکراری نبود ها چون واسه توپلی کلمه ( حالا شدی ) رو ننوشته بودی . نمیدونم انشاء الله که سو نیبت بوده . به هر حال کامنتی که گذاشتم حقیقت خواستم بحث ها از پست خانم صالحی این جا منتقل شه . خوب زشت بود دیگه شاید ایشون خودشون خانوادشون ببینن بشنون سایت شاکی خصوصی داشته باشه . نمیدونم raine and horne sussex inlet اون جا احساس کردم ( آخ ای ) من باعث شد . یکی گفت جهنم همون عذاب وجدانه raine and horne sussex inlet نه که درس باشه اما من خودم دادگاهی raine and horne sussex inlet سنگین تر ازش ندیدم . طنز هم آره خنده خوبه . نه دیگه نظر خودتو بگو فک کنم این طوریه : خانم ها بد حجاب چون فرهنگ بالا جلوه میکنه آقایون با حجاب نه اما ما شاید یه سالی عقبیم ها شاید یه روزی بد حجابی آقایون تو ایران هم مث همین ها تمدن و پیشرفت جلوه کنه . اگه زمان حال رو آخرترینش حساب کنیم جامعه آمریکا شده این عکسا . جامعه ما هم شده اینی که میبینیم .
اقای امیر برد پیت بیادجلوی طرفداراش شلوارشو بکشه پایین که چی بشه محبوب ترمیشه تاحالاشده ممدرضا گلزار یا امین حیایی شلوارشونو جلو مردم بکشن پایین پایین کشیدن شلوار چربطی برنگ پوست داره من نمیفهمم. ینی سفیدا اصلاشلوارشونو دست نمیزنن همیشه بالاست.
سلام مو ز ایل بختیاری raine and horne sussex inlet هدوم البت از طرف دام ولی بوم لرستونیه ولی خوم تیرونم انشالله وا آقا تشریف بیارین در خدمتیم راسی مین اهواز محله حصیر آباد چند تا قوم وخیش داریم یاعلی
اینا چجوری میدون ! فک کنم اگه یه چیزی دنبالشون کنه وسط راه شلوارو جا میذارن بعد در میرن . چون هر چی امتحان میکنم اون وسط وانمیسته … اصلا فک کن اگه بخوان وسطی بازی کنن حتما میسوزن. حالا چه جوری دستشونو تو جیبشون میکنن کوکو…
جیبو خشتکش همش یکیه خب چرانمیرن چندسایز کوچیکتر بخرن این چکاره اینابااینکه اکثرشون مشکی پوستن اگه راسمیگن برن تو قزوین اینکارو بکنن اگه ازفرداباشلوار برزنتی ضخیم که دورش فقط سیم خاردار داره بیرون نیومدن اونجاکه هستن آزادیه کسی بهشون کاری نداره ازادانه میرنو میان اینا مرد نیستن ایناتودوراهی جنسیتی موندن بیچاره raine and horne sussex inlet ها نمیدونن چی بپوشن اینقد فکرشون مشغول این قضیه هست که شلوارشون وسط خیابون میوفته چقدم خوششون میاد شلوارشون میوفته چه ذوقی میکنن خب اگه دوسدارن شرتشون دیده بشه شرتو روی شلوار بپوشن اینجوری راحتتر میتونن راه برن اینجااگه کسی یذره شرتش دیده بشه پشت سریاش همه قش میکنن ازخنده فکرشوبکنین اگه یکی اینجااینقد شلوارشو بده پایین پشت سریاش دیگه ازخنده خودشونو خراب میکنن بیچاره ها همشون راهی بیمارستان raine and horne sussex inlet میشن اینا پله ها رو چه جوری میرن بالا. فکرکنم قبلش شلوارشونو درمیارن پله هاکه تموم شددوباره میپوشن. شادباشید.
koko پاسخ در تاريخ اسفند م, : ب.ظ :
واااااااااااااااااااااااااااای خدا مردم از خنده!خیلی خوب اومدی خانوم خانوما رو.کلی حال کردم
راستش لیلا خانم این مدل خیلی ربطی به نشون دادن مارک و برچسب لباس نداره موضوع اونها و اینطور فشن ها همیشه موضوعات غیر اخلاقیه و به نوعی اعلام آمادگی برای مسئله ای غیر اخلاقی که در این جا زیاد بازش نمی کنم. این رو بدون

2 comments: