Tuesday, March 11, 2014

ویکتوریا بکهام بارها اعلام کرده است به درآمد حاصل از طراحی در دنیای مد احتیاجی ندارد و صرفا به دلیل


به گزارش میهن دی ویکتوریا بکهام بدون شک نمونه بارز یک زن موفق در میان ستارگان هالیوودی است. علیرغم داشتن فرزند و مشکلات زندگی پر زرق و برق در هالیوود glamour contact او توانسته است با بهره گیری از هوش و استعداد خود به تلاش در راه رسیدن به موفقیت در عرصه مد ادامه دهد. او اکنون یکی از مشهورترین طراحان دنیای مد در زمینه پوشاک است.
اوا لانگوریا هنرپیشه مشهور هالیوودی که دوستی نزدیکی با ویکتوریا بکهام دارد اخیرا تصویری از خود در حال پرو یک لباس مخصوص برای حضور در یک جشنواره در صفحه فیس بوک قرار داد که در آن ویکتوریا بکهام در حالی دیده میشود که پا برهنه روی زمین زانو زده و در حال انجام آخرین تغییرات روی پیراهن بلند مشکی رنگی است که برای این ستاره هالیوودی طراحی کرده است.
گفته میشود اوا لانگرویا بارها اعلام کرده بود که یکی از بهترین طراحان مد لباسهای او را تهیه میکند و با انتشار این تصویر مشخص شد ستاره ای که هربار روی فرش قرمز با لباسهایش باعث حیرت همگان میشود از دستاورد تلاش های بی وقفه ویکتوریا بکهام استفاده میکند.
ویکتوریا بکهام بارها اعلام کرده است به درآمد حاصل از طراحی در دنیای مد احتیاجی ندارد و صرفا به دلیل علاقه زیادش به این مقوله در زمینه فعالیت میکند. شاید اگر هر زن دیگری در فهرست ثروتمندترین glamour contact های دنیا قرار داشت هرگز اینگونه در مقابل یک مشتری زانو نمیزد.
براي مشاهده توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد
برچسب ها: اخبار جالب , اخبار خواندنی , خواندنی های هالیوود , دختر ویکتوریا بکهام , زانو زدن ویکتوریا بکهام در مقابل مشتری , ستاره دنیای مد در برابر بازیگر glamour contact هالیوود زانو زد!+تصاویر , ویکتوریا بکهام , ویکتوریا بکهام 2013 , ویکتوریا بکهام و دخترش , ویکتوریا بکهام و دوست صمیمی اش
حراج لباس های بکام و همسرش + تصاویر
صفحه glamour contact اصلی آرایش و زیبایی آشپزی اخبار اجتماعی اقتصادی glamour contact حوادث سیاسی علمی ورزشی گوناگون اختصاصی میهن دی استخدامی خانواده دنیای مد دکوراسیون طلا و جواهرات سبک زندگی عقد و عروسی مهارت های زندگی هنر در خانه سرگرمی اس ام اس طنز عجیب ولی واقعی فال و طالع بینی معما و تست هوش کاریکاتور سلامت تغذیه تناسب اندام پزشکی علمی دانستنی عناوین روزنامه ها عکس عکس روز عکس عاشقانه عکس هنرمندان فرهنگ و هنر بیوگرافی سینما و تلویزیون فناوری موبایل ورزش چندرسانه ای آهنگ کلیپ و فیلم گوناگون فال حافظ
جدیدترین مدل های روسری براق عید 93
مدل های جدید مانتو ترک عید 93
مانتوهای سنتی ویژه عید 93
جدیدترین عکس ها از محمدحسین طباطبایی (نابغه قرآنی)
عکسی متفاوت از بهرام رادان به سبک اسکار
تست بسیار جالب! آیا زندگی آرامی دارید
حبس ابد بازیگر چهل سالگی
واکنش کارلوس کی روش از باخت به گینه
روش های جدید برای مخفی کردن طاسی!
عطرهای خوب اول و آخر سال!
موقعیت مختلف سه سلطان: مهران مدیری
آخرین ها با بهنوش بختیاری
میزان افزایش glamour contact حقوق کارمندان glamour contact دولت
عکس های میراندا کر و اورلاندو بلوم در اسکار
عکسهای ساندرا بولاک در مراسم اسکار
علت تمایل مردان به سکس دهانی و خودداری برخی زنان از انجام آن
تجاوز پدر و معلمان به دختر ساله و باردارشدنش+عکس
دوربین مخفی د

No comments:

Post a Comment